Curierul vă va informa prin SMS dimineața înainte de livrare cu un mesaj despre timpul estimat de livrare
Puteți urmări expedierea la adresa: www.ppl.cz, unde introduceți numărul de expediere pe care îl veți primi prin e-mail
Vă rugăm să verificați starea coletului atunci când acceptați expedierea, mai ales dacă banda noastră este ruptă în vreun fel. În cazul oricărei daune sau suspiciuni, scrieți această avertizare și specificarea daunelor în documentul șoferului atunci când semnați acceptarea expedierii. În caz de suspiciune cu privire la starea coletului sau a expedierii, aveți opțiunea de a respinge expedierea. În acest caz, informați-ne imediat. În cazul în care primiți transportul și descoperiți că este deteriorat sau incomplet conținutul acestuia după deschidere, vă rugăm să ne contactați.
Livrarea va fi efectuată la punctul de colectare selectat al rețelei Coletărie
Veți fi informat despre livrare a expedierii la punctul de colectare prin mesaj SMS. Vi se va trimite o parolă pentru colectare.
Expedierea va fi la punctul de colectare timp de 7 zile calendaristice
Puteți urmări expedierea la: www.zasilkovna.cz, unde puteți introduceți numărul de expediere pe care îl primiți prin e-mail
Vă rugăm să verificați starea coletului atunci când primiți coletul, mai ales dacă banda noastră este deteriorată în vreun fel. În cazul oricărei avarii sau suspiciuni, scrieți această rezervare și specificarea deteriorării în protocol la semnarea acceptării expedierii. În caz de îndoială cu privire la starea coletului sau a expedierii, aveți opțiunea de a respinge expedierea. În acest caz, informați-ne imediat. În cazul în care primiți transportul și numai după deschiderea acestuia descoperiți că conținutul acestuia este deteriorat sau incomplet, vă rugăm să ne contactați.
După plasarea comenzii, sunteți redirecționat către cea mai sigură platformă de plată GoPay, unde introduceți datele necesare. Dacă tranzacția este autorizată, plata va fi procesată imediat și bunurile vor fi expediate cel târziu în următoarea zi lucrătoare. Sprijinim protocolul securizat 3D Secure. Angajații noștri nu au acces la datele cardului dvs., totul este doar în mâinile băncii.
După plasarea comenzii, vă vom trimite documentele prin email pentru plată. După primirea plății, trimitem un email de confirmare a primirii plății și, în același timp, trimitem marfa.